آخرین خبرها
خانه / عمومی و آزاد / نقش و توانایی دوره پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف

نقش و توانایی دوره پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف


دانلود نقش و توانایی دوره پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: ۲۲۴           فهرست مطالب مقدمه گرافیک و تبلیغات نوین فصل اول: آرم و نشانه ها فصل دوم: اوراق اداری فصل سوم: پوستر فصل چهارم: کاتالوگ و بروشور فصل پنجم : فولدر فصل ششم: بیلبورد فصل هفتم: استند فصل هشتم: هدایای تبلیغاتی فصل نهم: بسته بندی فصل دهم: لیبل فصل یازدهم: طراحی جلد منابع و مآخذ   مقدمه : علائم و نشانه ها از بدو خلقت در اشکال مختلف تصویری همراه انسان بوده است . تصاویر موجود در غارها، زمینه های پیدایش خط ، نمادهای ریاضی در علوم و همچنین سایر زمینه های مختلف ریشهای ابتدایی پیدایش علائم می باشند. امروزه طراحی آرم یا نشانه از جمله وظایف هنرمند و طراح گرافیک می باشد. هر سازمان یا موسسه ای به هنگام شکل گیری، درصدد طراحی یک نشانه و آرم برای خود می باشد تا بدین وسیله بتواند هویت و شخصیت اجتماعی خود را به دیگران معرفی نماید . اصولا آرم یا نشانه مشخصه اصلی هویت سازمانی بوده و حکم امضاء و مهر آن را دارد . بنابراین طراحی یک آرم بایستی …

درباره‌ی netmanager

حتما ببینید

پاورپوینت درس ۵ آمادگی دفاعی پایه دهم حماسه های ماندگار

پاورپوینت درس ۵ آمادگی دفاعی پایه دهم حماسه های ماندگار           …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *