آخرین خبرها
خانه / علوم انسانی / پروژه فرايند بازاريابی وتوليد

پروژه فرايند بازاريابی وتوليد


دانلود پروژه فرايند بازاريابی وتوليد فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: ۱۵۳             فهرست فصل اول بازار يابي و جزئيات ۱-۱ بازاريابي در يك كلام : جلب مشتري۲ ۲-۱ شناخت نياز مشتري ، ركن بازار يابي مدرن۴ ۳-۱ مشكل (نزديك بيني در بازار)۶ ۴-۱ ارزش ، معيار انتخاب۸ ۵-۱ رعايت مشتري۱۰ ۶-۱ چرا حفظ مشتريان قديمي۱۳ ۷-۱ تاثير گذاري موثر در بازار يابي حرفه اي۱۶ ۸-۱ اصول موفقيت در جلب مشتري۲۴ ۹-۱ براي جلب مشتري رقابت كنيد۳۰ ۲-۱ بازار يابي۳۳ ۲-۲ بازار يابي سه ركن اساسي دارد۳۳ ۳-۲ مفهوم اثر بخشي۳۵ ۴-۲ مدل هاي اثر بخشي سازمان۳۶ ۵-۲ مفهوم مشتري۳۷ ۶-۲ مشتريان خارجي۴۰ ۷-۲ مهمترين اثرات رضايت مشتري بر فرآيند هاي سازماني۴۱ ۸-۲ تاثير رضايت و وفاداري مشتري۴۴ فصل دوم فرآيند توليد تعريف توليد جرياني۴۵ انبار داري۴۷ كنترل كيفيت۵۲ اساس آماري نمودارهاي كنترل۵۴ نگهداري و تعميرات۵۷ پيشنهادات۶۱ فصل سوم كنسرو سازي ( شركت هاني تهران) مقدمه۶۴ تاريخچه۶۴ كنسرو سازي۶۵ مراحل توليد كنسرو ماهي۶۸ ويژگي هاي فراورده نهايي۹۰ فساد شيميايي كنسرو ماهي۹۶ آزمون هاي …

درباره‌ی netmanager

حتما ببینید

پاور پوینت بررسی پیشینه و مطالعات فن شناسی تشعیر

پاور پوینت بررسی پیشینه و مطالعات فن شناسی تشعیر دالود پاور پوینت بررسی پیشینه و مطالعات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *